23.03.2014

Yoğurt makinem hala Sinbo

2011 yılında Yoğurt makinesiyle ilgili başlık oluşturmuşum ve taslak olarak kaydetmişim. Ama ne iyi yapmışım! Çünkü hala kullanıyorum ve çok memnunum. Yoğurt mayalamakta usta değilseniz ve battaniyelerle uğraşmak istemiyorsanız bir yoğurt makinesi edinebilirsiniz. Fakat piyasada çok pahalıya satılan markalar var. Benim zamanıma göre fiyatlar ucuzlamış fakat yine de pahalı bence. Anne-bebek sektörü bu işin heyecanı ve cezbedici oluşundan gerçekten sonuna kadar faydalanıyor. Sinbo'nun bu modelini ben indirimden kargo dahil 16 tl gibi komik bir rakama almıştım. Hala daha kullanıyorum ve çok memnunum. İçinde büyük plastik bir kabı var. Ben onu hiç kullanmadım. Kendime minik cam kavanozlar edindim ve 6 tanesiyle rahatlıkla tek kullanımlık olacak şekilde yoğurtlar elde ettim. Artık büyük boy cam kavanoz kullanıyorum. Buzdolabından çıkardığım soğuk sütle 4 saatte yoğurdum hazır. Afiyet olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder