23.03.2014

Ciddi bir seçim: Göğüs pompası

  
Göğüs pompası seçimi gerçekten önemlidir. Öncelikle hangi koşullarda kullanılacağına karar vermek gerekir. Erken işe başlayacaksanız sürekli süt sağıp saklamanız açısından elektrikli olanlar tercih edilebilir. ya da bebeğiniz emmiyordur ve sürekli sağmak zorundasınızdır. Ama evde olan ve emziren bir annenin elektrikli almasına gerek olmayabilir.    
Ben evde ve emziren bir anneydim. Bir hastalık ya da önemli bir olay olması ihtimaline karşı buzdolabında sürekli taze süt bulunduruyordum. Haftasonları dışarı çıkarken de mutlaka biberon taşıyordum çünkü her ortamda hemen emzirmek mümkün olmayabiliyordu. Kahvaltı vermeye başladığımda da anne sütüyle hazırladığım için yine pompaya ihtiyacım oluyordu. Bu tempoda biri için Lansinoh manuel pompa çok ideal. Kullanımı çok kolay olduğu için pratik ve can yakmıyor. Gayet estetik tasarlanmış ve göğüsle tamamen uyumlu. Sitesine girip inceleyebilirsiniz. 
Bu arada hangi pompa olursa olsun mutlaka almadan önce denemenizi tavsiye ediyorum. Benim Lansinohtan önce acı bir deneyimim oldu. Benim zamanımda E-Bebek'te pompalar denenebiliyordu. Fakat ben ikincisini de aldıktan sonra haberdar oldum. Hala bu hizmet var mıdır bilmiyorum. Başka mağazalara sormakta da fayda görüyorum. Çünkü bence hepsinde olmalı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder