22.08.2011

En önemli ihtiyaçlardan biri : anne çantası

Hamileliğimin 6. ayından sonra yavaş yavaş alışverişe başladık. Ben o zamana kadar ne almam gerektiği konusunda araştırmalar yaptım. Anne çantası ya da bebek bakım çantası konusunun pek üzerine düşmedim. Belki de ciddiyetini kavrayamamışımdır. Zaten ilk girişimlerimdeki başarısızlığımı da buna bağlıyorum. Doğru çantayı bebeğim doğduktan 7 ay sonra buldum.
Uzun uzun olup biteni anlatacak değilim. Fakat gerçekten üzerinde durulması gereken bir ihtiyaç olduğunu düşünüyorum. Bazı arkadaşlarım "gerek yok sırt çantamı kullanırım" dediler. Bazıları bebek bakım ürünlerinin hediyesi çantalarla devam etmeye çalıştılar. Bazıları ise vazgeçip anne çantası aldılar. Benim gibi anne çantası olsa da yanlış tercih yapanlar ve ikinci üçüncü kez alanlar da oldu. Ben bana en uygun çantayı bulana kadar bir ürün hediyesi çanta, bir sırt çantası ve bir de postacı anne çantası kullandım. Sonra baktım olmuyor. İnternette piyasada satılan birçok markayı araştırdım. Gittiğim mağazalarda çantaları inceledim. Bloglarda ve alışveriş sitelerinde yorumlar okudum. Ürün tanıtım videolarını seyrettim. Gerçekten çok güzel, enteresan ve kullanışlı çantalar gördüm. Okiedog, Skip hop, Lassig gibi sık tercih edilen markalar dışında, Storksak, Nest, Mia Bossi gibi pahalı markaları da inceledim. Vardığım sonuç şu ki; Lassig bu alanda gerçek anlamda 1 numara.


Ben Omuz çantasını ( Lassig Shoulder Bag) kullanıyorum. İhtiyaç duyulabilecek herşeyi içine alabilme kapasitesine sahip. Diğer hiçbir markada olmadığı kadar bol gözlü ve düzenli bir çanta. Eklediğim videoda hem çantayı tanıtmış hem de ben bebek bakım çantamda neler taşıyorum, anlatmış olacağım.

6 yorum:

  1. Merhaba lassig bag messenger bebek bakım çantasını araştırırken bloğunuzu keşfettim ve bu videolu anlatım gerçekten çok işime yaradı, emeğinize sağlık diyorum, teşekkürler.. yalnız ben bugünki unnado indiriminden almayı düşünüyorum bu çantayı ve bu modeli şatışta yok malesef :( unnado da sırt çantası, postacı çanta ve kol çantası şeklinde olanlar var fakat gördümki sizin aldığınız omuz modeli en geniş ve kulanışlı olanıymış, acaba messenger ( postacı) modeli olanlarda bu kadar kullanışlı mıdır?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Messenger çanta tercih edecek annelerin öncelikle çanta kapağının kendilerini zorlayacağını bilmeleri gerekir. Çünkü bazen çok hızlı olmak gerekiyor, bazen çanta omuzunuzda ve bebek kolunuzdayken birşey almak gerektiğinde kapak dert olabiliyor. Problem değilse, Lassig Messenger çanta idealdir. İçi daha derindir. Aslında bugünden baktığımda farkediyorum ki anne çantaları yeni bebeklere daha uygun gibi. Çünkü benim oğlum şimdi 3 yaşında ama hala yedek kıyafet tarak gibi birşok şeyi taşıyoruz. Hatta erkek çocuklarda yazın ayakkabı bile taşımak gerekebiliyor. (su birikintisi gördüğünde kendini kaybedenler var :) ) Demek istediğim bebeğiniz büyüdükçe kıyafetler de büyüyor ve özellikle kışın hırka bere gibi eklentiler olunca bu tür çantalar yetersiz kalabiliyor. Bir diğer yandan gün geliyor ki insan bir şekilde normale dönmek istiyor. Daha az eşyayla kıyafetime göre kendi çantamı takayım dediğiniz zamanlar oluyor. Yani biraz karışık bir durum. Eğer çanta taşımayı bırakana kadar bir 3-4 sene aynı çantayı kullanacağım diyorsanız, Okiedog çantaları tercih edebilirsiniz. Gerçek anlamda büyükler. Bana göre kusurları ise gözlerinin az olması.

      Sil
  2. peki bu çantayı nereden aldınız? çoğu online alışveriş sitesinde tükenmiş görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi Lassig'in sitesine girdim ve yeni modeller de olduğunu gördüm. Anne çantasına önem verenlerin onları da incelemelerini tavsiye ederim. Gerçi belki de artık yeni değildirler :)

      Sil
  3. Bu omuz çantasının yandan asmasıda varmı acaba..
    Bu arada internette sadece postacı tipi satılıyor.. diğer modelleri nereden bulabiliriz acaba.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, ben www.aktifbebek.com sitesinin İstanbul'daki mağazasından almıştım. Evet bu çantanın ayarlanabilir yan askısı da var.

      Sil